Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 28.01.2015, sygn. ILPB1/415-1232/14-2/AMN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-1232/14-2/AMN

Czy Nagrody o maksymalnej wartości jednostkowej 760 zł wydawane przez Wnioskodawcę na rzecz Klientów w ramach Akcji Promocyjnych wypełniających znamiona sprzedaży premiowej będą korzystać od dnia 1 stycznia 2015 r. ze zwolnienia z opodatkowania na zasadach określonych w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29 października 2014 r. (data wpływu 3 listopada 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnień przedmiotowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 3 listopada 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnień przedmiotowych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest bankiem prowadzącym działalność bankową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca organizuje oraz przeprowadza akcje promocyjne wypełniające znamiona sprzedaży premiowej (dalej: Akcje Promocyjne).

Akcje Promocyjne mają na celu promowanie usług (produktów finansowych) znajdujących się w ofercie Wnioskodawcy (m.in. używanie wydawanie kart płatniczych/kredytowych, rachunki bankowe, lokaty bankowe), jak również mają na celu motywowanie klientów do korzystania z tych produktów Wnioskodawcy.

Adresatami Akcji Promocyjnych są wszyscy obecni lub przyszli klienci Wnioskodawcy, będący osobami fizycznymi nieprowadzący działalności gospodarczej tj. osoby te występują w charakterze konsumentów (dalej jako: Klienci).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00