Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.10.2015, sygn. ITPB2/4511-748/15/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/4511-748/15/MM

Czy Wnioskodawczyni - Spółka postąpiła prawidłowo kwalifikując nagrody uzyskane przez Uczestników Programu lub Promocji będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, jako przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 17 lipca 2015 r. (wpływ do tutejszego organu dnia 24 lipca 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków jakie ciążą na Spółce w związku z wydaniem nagród w ramach programu sprzedaży premiowej oraz w ramach promocji - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 lipca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków jakie ciążą na Spółce w związku z wydaniem nagród w ramach programu sprzedaży premiowej oraz w ramach promocji.

W przedmiotowym wniosku opisano następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji środków ochrony roślin oraz doradztwa agronomicznego. Celem promocji Spółki oraz poprawy efektywności sprzedaży przez nią towarów zorganizowała ona dla swoich kontrahentów promocje w postaci:

  1. programu sprzedaży premiowej XXX;
  2. promocji YYY.

Program XXX jest programem sprzedaży premiowej, zwanej dalej programem. Program ten realizowany był w trzech kategoriach:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00