Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.11.2014, sygn. IPPB3/423-966/14-2/GJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-966/14-2/GJ

wniosek o wydanie pisemnej interpretacji indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie sposobu wyceny przychodu z tytułu otrzymanego nieodpłatnie poręczenia pożyczki .

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 11 września 2014 r. (data wpływu 15 września 2014 r.), uzupełnione pismem z dnia 24 listopada 2014 r. (data wpływu 26 listopada 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie sposobu wyceny przychodu z tytułu otrzymanego nieodpłatnie poręczenia pożyczki jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 września 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie sposobu wyceny przychodu z tytułu otrzymanego nieodpłatnie poręczenia pożyczki.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych spółka z o.o. jest spółką jednoosobową z wyłącznym udziałem (100%) Gminy Miejskiej. W 2013 roku Przedsiębiorstwo, ze względu na zaniechanie przez Międzygminny Związek Regionu inwestycji Budowa Zintegrowanego Systemu Gospodarki Odpadami dla gmin regionu ", przejęło realizację tego przedsięwzięcia w zakresie podstawowych segmentów technologicznych pn: Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla gmin regionu Instalacja mechaniczno - biologicznego przekształcania odpadów komunalnych zmieszanych (o przepustowości 50,000 Mg/rok/2zmiany) koniecznych do uzyskania przez składowisko odpadów statusu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. W przypadku nieuzyskania statusu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Spółka byłaby zmuszona do zaprzestania działalności gospodarczej na składowisku odpadów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00