Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.11.2014, sygn. IPPP3/443-852/14-2/JŻ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-852/14-2/JŻ
Zastosowanie zwolnienia od podatku usług świadczonych przez palcówki oświatowo-wychowawcze, w ramach działalności spółki celowej, powołanej przez Wnioskodawcę
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112 poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 27 sierpnia 2014 r. (data wpływu 1 września 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania zwolnienia od podatku usług świadczonych przez palcówki oświatowo-wychowawcze, w ramach działalności spółki celowej, powołanej przez Wnioskodawcę jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 września 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania zwolnienia od podatku usług świadczonych przez palcówki oświatowo-wychowawcze, w ramach działalności spółki celowej, powołanej przez Wnioskodawcę.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (Wnioskodawca) zamierza powołać spółkę (Spółka celowa), która otworzy w większych miastach w Polsce placówki edukacyjne (Placówki).
W Placówkach będą prowadzone zajęcia uzupełniające w formie korepetycji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Celem zajęć będzie uzupełnianie i pogłębianie wiedzy uczniów.
Placówki w poszczególnych miastach będą miały status placówek oświatowo-wychowawczych, o których mowa w art. 2 pkt 3 ustawy z 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Ustawa o systemie oświaty).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right