Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 10.07.2014, sygn. IPPB5/423-441/14-2/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-441/14-2/MK

Czy wydatki poniesione na usługi gastronomiczne podczas wyżej opisanych spotkań promocyjnych, spotkań związanych z prowadzeniem rozmów biznesowych, podczas szkoleń pracowników oraz spotkań pracowników z przełożonymi mogą zostać zaliczone przez L. do kosztów uzyskania przychodów na gruncie Ustawy o CIT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 14 maja 2014 r. (data wpływu 19 maja 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie usług gastronomicznych podczas organizowanych przez Wnioskodawcę spotkań promocyjnych, spotkań biznesowych z kontrahentami, inwestorami, wykonawcami oraz spotkań z pracownikami jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 maja 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie usług gastronomicznych podczas organizowanych przez Wnioskodawcę spotkań promocyjnych, spotkań biznesowych z kontrahentami, inwestorami, wykonawcami oraz spotkań z pracownikami.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Sp. z o.o. (L.) jest producentem oraz dystrybutorem środków farmaceutycznych. L. w ramach działalności promocyjnej, organizuje m.in. spotkania promocyjne z personelem podmiotów prowadzących działalność w zakresie obrotu produktami leczniczymi (hurtownie farmaceutyczne, apteki) oraz z lekarzami. Celem spotkań promocyjnych jest informowanie lub zachęcanie do stosowania produktów leczniczych L. a w konsekwencji zwiększenie ich sprzedaży.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00