Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.09.2014, sygn. IPPB2/415-441/14-2/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-441/14-2/MK
Nagrody pieniężne otrzymane przez Uczestników z tytułu uczestnictwa w Programie lojalnościowym stanowią nagrody związane ze sprzedażą premiową zgodnie z treścią art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Wartość Nagrody przyznanej z tytułu dokonania jednej transakcji stanowi jednorazową wartość nagrody o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy. Spółka nie będzie zobowiązana do sporządzenia i przekazania podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informacji PIT-8C ani pobrania zryczałtowanego podatku którym mowa w art. 30 pkt 2 ww. ustawy.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 5 czerwca 2014 r. (data wpływu 9 czerwca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody pieniężnej oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 czerwca 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody pieniężnej oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o., sp. k. (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) zajmuje się świadczeniem usług polegających na odpłatnym organizowaniu oraz obsłudze programów lojalnościowych, których celem jest zwiększenie sprzedaży i promocja produktów zleceniodawców. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Spółka organizuje i prowadzi program lojalnościowy na zlecenie podmiotów prowadzących sprzedaż internetową (Program), Zasady uczestnictwa w Programie, wydawania nagród itp. przewidziane są w regulaminie programu (Regulamin).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right