Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.05.2014, sygn. IPPB2/415-134/14-2/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-134/14-2/MG
1. Czy w konkursach, organizowanych przez Bank wyłącznie dla Partnerów handlowych, opisanych w pkt 1 stanu faktycznego, Bank będzie zobowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT?2. Czy w konkursach, zorganizowanych przez Bank, w których uczestnikami są Partnerzy handlowi, prowadzący działalność gospodarczą, pracownicy Banku oraz pracownicy kontrahentów, opisanych w stanie faktycznym w pkt 2, wystąpi obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT?3. Czy w konkursach zorganizowanych przez Bank w związku z jego reklamą i promocją, skierowanych do szerokiego kręgu osób, opisanych w pkt 3 stanu faktycznego, Bank będzie zobowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 21 lutego 2014 r. (data wpływu 26 lutego 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki związanych z przekazywaniem zwycięzcom nagród, w ramach organizowanych przez Spółkę konkursów dotyczących uczestników będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej (pytania oznaczone we wniosku nr 2 i 3) - jest:
- w części dotyczącej uzyskania przez pracowników Spółki przychodu ze stosunku pracy w odniesieniu do przedsięwzięć mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów Spółki oraz konkursów związanych z reklamą i promocją Spółki, skierowanych do szerokiego kręgu osób,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right