Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.05.2014, sygn. IPPP3/443-190/14-2/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-190/14-2/KC
w zakresie ustalenia obowiązku podatkowego dla umowy najmu powierzchni reklamowej na budynku
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Podatnika, przedstawione we wniosku z dnia 25 lutego 2014 r. (data wpływu 27 luty 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia obowiązku podatkowego dla umowy najmu powierzchni reklamowej na budynku - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 lutego 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zakresie ustalenia obowiązku podatkowego dla umowy najmu powierzchni reklamowej na budynku.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca Spółka) jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: VAT), prowadząc działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług m.in. hotelarskich (noclegowych) oraz restauracyjnych. Obecnie Spółka rozważa zawarcie umowy najmu powierzchni reklamowej obejmującej część elewacji jednego z hoteli znajdujących się w bardzo uczęszczanej części miasta.
Zgodnie z projektowaną umową (dalej: Umowa), Spółka odda w najem wspomnianą powyżej część elewacji hotelu w celu zainstalowania i eksponowania na niej siatki winylowej z nadrukiem reklamowym. Treść reklam będzie zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności nie będą reklamowane produkty, których reklama nie jest dozwolona przez prawo lub narusza dobra osobiste osób trzecich. Co więcej, przed zainstalowaniem reklam, w tym zmianą ekspozycji reklam, wymagana będzie akceptacja Spółki. Podobnie akceptacji Spółki wymagać będą graficzne wizualizacje reklam.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right