Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.02.2014, sygn. IPPP2/443-1372/13-2/KBr, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1372/13-2/KBr

opodatkowanie podatkiem VAT transakcji zbycia składników majątkowych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki - przedstawione we wniosku z dnia 20 grudnia 2013 r. (data wpływu 23 grudnia 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT transakcji zbycia składników majątkowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 grudnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT transakcji zbycia składników majątkowych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest podmiotem z branży wydawniczej. Portfolio Spółki obejmuje dzienniki, tygodniki, miesięczniki, czasopisma specjalistyczne. Spółka posiada również serwisy internetowe. Wiele tytułów Spółki dostępnych jest na nowoczesnych nośnikach cyfrowych (tabletach, telefonach komórkowych).

Spółka dysponuje w oferowanych przez siebie tytułach prasowych i serwisach internetowych powierzchniami reklamowymi, które udostępnia dla potrzeb reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych. Obecnie, Spółka prowadzi sprzedaż powierzchni reklamowych we własnym zakresie. Zajmuje się tym Dział Reklamy.

Dział Reklamy posiada wyodrębnioną strukturę organizacyjną - kierownictwo i podporządkowany im personel, który zatrudniony jest zarówno w oparciu o umowy o pracę, jak i umowy cywilnoprawne zawierane z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą (umowa firma-firma) oraz z osobami nieprowadzącymi działalności gospodarczej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00