Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.07.2014, sygn. IBPBII/1/415-243/14/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-243/14/MK
Jakie są skutki podatkowe sprzedaży towarów za 1 zł dokonywanej w ramach akcji promocyjnej osobom fizycznym zlecającym serwisowanie?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770, ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 20 marca 2014 r. (wpływ do Biura 25 marca 2014 r.), uzupełnionym 24 czerwca 2014 r., o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych sprzedaży towarów za 1 zł dokonywanej w ramach akcji promocyjnej osobom fizycznym zlecającym serwisowanie jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 marca 2014 r. wpłynął do Biura ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych sprzedaży towarów za 1 zł dokonywanej w ramach akcji promocyjnej osobom fizycznym zlecającym serwisowanie.
Z uwagi na fakt, że wniosek nie spełniał wymogów formalnych pismem z 4 czerwca 2014 r. znak: IBPBI/2/423-350/14/JD, IBPBI/2/423-631/14/JD, IBPB II/1/415-243/14/MK wezwano do jego uzupełnienia.
Wniosek uzupełniono 24 czerwca 2014 r. poprzez uiszczenie dodatkowej opłaty.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca jest spółką kapitałową (spółką z o.o.) prowadzącą działalność gospodarczą polegającą m.in. na świadczeniu usług serwisowania pojazdów (samochodów ciężarowych i osobowych) oraz sprzedaży części samochodowych. Z uwagi na rosnącą konkurencyjność na rynku, Wnioskodawca planuje wdrożenie akcji promocyjnej (marketingowej) adresowanej wyłącznie do osób fizycznych, w tym do osób fizycznych prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right