Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2014, sygn. IPTPB1/415-550/14-4/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/415-550/14-4/AP

ustalenie kosztów uzyskania przychodów w sytuacji sprzedaży środka trwałego

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku, który wpłynął w dniu 26 września 2014 r., uzupełnionym pismem z dnia 30 listopada 2014 r. (data wpływu 2 grudnia 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ustalenia kosztów uzyskania przychodów przy sprzedaży środka trwałego jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 września 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

Wniosek ten nie spełniał wymogów, o których mowa w art. 14b § 1 i § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.), w związku z czym pismem z dnia 21 listopada 2014 r., Nr IPTPB1/415-550/14-2/AP, na podstawie art. 169 § 1 i § 2 w zw. z art. 14h wymienionej ustawy, wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.

Wezwanie do uzupełnienia ww. wniosku wysłano w dniu 21 listopada 2014 r. (data doręczenia 24 listopada 2014 r.). Wnioskodawca uzupełnił ww. wniosek pismem z dnia 30 listopada 2014 r. (data wpływu 2 grudnia 2014 r.), nadanym za pośrednictwem placówki pocztowej w dniu 1 grudnia 2014 r.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

W związku z realizacją projektu pod tytułem Zastosowanie nowych rozwiązań technologicznych, poprzez zakup 8-kolorowej maszyny fleksograficznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013, Oś priorytetowa III Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość Działanie III Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, w lipcu 2010 r. została zakupiona maszyna fleksograficzna: Gidue E Combat 370.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00