Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.08.2014, sygn. IPTPB3/423-153/14-2/KJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB3/423-153/14-2/KJ
Czy w przypadku uwzględnienia zmian w polityce rachunkowości, które obowiązywałyby od 2014 r., Spółka będzie mogła zaliczać koszty napraw rewizyjnych taboru kolejowego (lokomotyw spalinowych oraz pojazdów kolejowych) do kosztów uzyskania przychodu analogicznie jak w księgach rachunkowych, tj. w okresie 72 miesięcy (6 lat)?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 5 maja 2014 r. (data wpływu 12 maja 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów napraw rewizyjnych taboru kolejowego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 maja 2014 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów napraw rewizyjnych taboru kolejowego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right