Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.06.2014, sygn. ILPB4/423-126/14-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB4/423-126/14-2/MC
Kwalifikacja wydatków poniesionych w związku z budową portalu internetowego.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 3 marca 2014 r. (data wpływu 4 marca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji wydatków poniesionych w związku z budową portalu internetowego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 marca 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji wydatków poniesionych w związku z budową portalu internetowego.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka jest w fazie końcowej budowy portalu internetowego, umożliwiającego planowanie, podejmowanie i monitorowanie działań rozwojowych w ramach kompetencji biznesowych, który będzie głównym źródłem przychodu Spółki.
Jest to portal, na którym użytkownicy będą mogli zbadać umiejętności i kompetencje swoje oraz swoich pracowników, przeprowadzając różne testy kompetencyjne. Wygenerowanie raportu z wynikami testu będzie usługą płatną. Osoby korzystające z portalu prócz diagnozy swoich kompetencji będą mogły także podjąć rekomendowane działania rozwojowe w oparciu o dostarczone materiały i usługi zarówno przez ekspertów z różnych dziedzin, jak i samych użytkowników portalu.
Ponieważ na portalu firmy szkoleniowe i doradcze mogą zamieszczać oferty swoich usług, będzie możliwe pośrednictwo pomiędzy sprzedającym usługi a kupującym, co będzie stanowić źródło przychodu Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right