Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.10.2014, sygn. ITPB2/415-739/14/BK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-739/14/BK
ulga prorodzinna.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm. ) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 25 lipca 2014 r. (data wpływu 31 lipca 2014 r.) uzupełnionym pismem z dnia 1 sierpnia 2014 r. (data wpływu 8 sierpnia 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie odliczeń w ramach tzw. ulgi prorodzinnej - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 31 lipca 2014 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 1 sierpnia 2014 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie odliczeń w ramach tzw. ulgi prorodzinnej.
We wniosku tym oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca wraz z małżonką pozostaje w związku małżeńskim. Posiadają pełnoletnie dziecko, które nie zamieszkuje z nimi. Syn urodzony 12 kwietnia 1969 r. prowadzi odrębne gospodarstwo domowe, związek małżeński zawarł 13 września 1991 r. Z tego związku posiada 2 dzieci. Syn Wnioskodawcy na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności z dnia 23 listopada 2000 r. pobiera rentę socjalną wypłacaną przez ZUS. Dodatkowo w latach 2008-2013 otrzymywał zasiłek pielęgnacyjny zgodnie z decyzją MOPS. Świadczenia przyznane są na stałe.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right