Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.10.2014, sygn. ITPP2/443-960/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-960/AP
Stawka podatku na podręczniki udostępniane w formie elektronicznej
Stawka podatku na dostęp do platformy e-learningowejPodstawa opodatkowania przy sprzedaży pakietów promocyjnych uwzględniających rabaty
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 7 lipca 2014 r. (data wpływu 14 lipca 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasad opodatkowania oraz podstawy opodatkowania sprzedaży pakietów promocyjnych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 lipca 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasad opodatkowania oraz podstawy opodatkowania sprzedaży pakietów promocyjnych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest podatnikiem VAT w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. W ramach prowadzonej działalności specjalizuje się w działalności wydawniczej oraz w sprzedaży dostępu do oprogramowania z zakresu szkoleń na prawo jazdy oraz szkoleń kierowców zawodowych. W swojej ofercie posiada m. in. materiały dydaktyczne do kursów dla kategorii A, B, C, Cl, C1+ E, C+E oraz szkoleń okresowych i kwalifikacji wstępnej kierowców zawodowych.
Równolegle Wnioskodawca uruchomił platformę edukacyjną (platformę e-learningową), która oferuje użytkownikom możliwość odbycia kursu z wyżej wymienionych dziedzin za pośrednictwem internetu. Odbiorcami oferowanych produktów i usług są zarówno osoby fizyczne, jak i osoby prawne.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right