Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.07.2014, sygn. ITPP2/443-525/14/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-525/14/AW
Zwolnienie od podatku usług polegających na zorganizowaniu staży zawodowych dla uczniów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 16 kwietnia 2014 r. (data wpływu 22 kwietnia 2014 r.), uzupełnionym w dniu 21 lipca 2014 (data wpływu), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku usług polegających na zorganizowaniu staży zawodowych dla uczniów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 kwietnia 2014 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony w dniu 21 lipca 2014 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku usług polegających na zorganizowaniu staży zawodowych dla uczniów.
We wniosku oraz jego uzupełnieniu, przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka z Powiatem i Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym zawarła umowę trójstronną o staż. Przedmiotem umowy jest współpraca Zakładu, Szkoły i Powiatu w celu wzmocnienia atrakcyjności i podniesienia jakości oferty edukacyjnej szkół ponadgimnazjalnych oraz dostosowania treści kształcenia do potrzeb rynku pracy, a w szczególności przy organizacji staży zawodowych dla uczniów ze Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, przysposabiających się do pracy w ogrodnictwie. Staże realizowane będą w ramach projektu Najlepszy w zawodzie POKL, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right