Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.04.2014, sygn. ITPB3/423-26/14/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-26/14/PS
Czy mimo nie obciążenia konta wyniku finansowego w bieżącym okresie koszty pośrednie będą kosztami uzyskania przychodu bieżącego okresu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 stycznia 2013 r. (data wpływu 20 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 stycznia 2014 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest podatnikiem VAT czynnym. W zakres przedmiotu działalności Wnioskodawcy wchodzi najem powierzchni handlowych. Wnioskodawca rozpoczął proces inwestycyjny polegający na budowie centrum handlowego. Otwarcie centrum planowane jest na koniec 2015 roku. W ramach przeprowadzanej inwestycji Spółka ponosi szereg wydatków związanych z procesem komercjalizacji oraz wydatków pośrednio związanych z dokonywaną inwestycją. Jednym z wydatków jest wynagrodzenie wypłacane na podstawie umowy pośrednictwa, której przedmiotem jest:
- Opracowanie podziału powierzchni dla poszczególnych najemców oraz harmonogramu najmu lokali,
- Gromadzenie informacji w celu zidentyfikowania potencjalnych Najemców lokali,
- Dystrybuowanie wśród potencjalnych Najemców materiałów promocyjnych i marketingowych oraz współpraca przy przygotowaniu odpowiednich materiałów promocyjnych, wizualizacyjnych oraz graficznych,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right