Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 20.01.2014, sygn. ITPP1/443-1091/13/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-1091/13/MN

Zasady opodatkowania oraz ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży pakietów promocyjnych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku, który wpłynął do tut organu w dniu 22 października 2013 r. o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasad opodatkowania oraz ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży opisanych pakietów promocyjnych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 października 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasad opodatkowania oraz ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży opisanych pakietów promocyjnych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółką jest podatnikiem VAT w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej zamierza rozpocząć sprzedaż materiałów edukacyjnych w zakresie finansów i księgowości. W tym celu planuje wprowadzić na rynek serię fachowych podręczników z zakresu poszczególnych dziedzin prawa rachunkowego, finansowego i gospodarczego. Równolegle planuje uruchomić platformę edukacyjną (platformę e-learningową), która oferować będzie użytkownikom możliwość odbycia kursu z wyżej wymienionych dziedzin za pośrednictwem internetu. Odbiorcami oferowanych przez Spółkę produktów i usług będą zarówno osoby fizyczne, jaki i osoby prawne.

Spółka zamierza wprowadzić następujące rodzaje podręczników oraz elektronicznych dostępów do platformy edukacyjnej:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00