Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 12.06.2013, sygn. DD3/033/55/OBQ/13/RD-22889/RD-57855/13, Minister Finansów, sygn. DD3/033/55/OBQ/13/RD-22889/RD-57855/13

obowiązki płatnika - art. 21 ust. 1 pkt 46 updof

ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ

Na podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) Minister Finansów, w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowości interpretacji indywidualnej z dnia 13 stycznia 2009 r. Nr ILPB1/415-853/08-5/AMN, wydanej w imieniu Ministra Finansów przez Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu, zmienia z urzędu wyżej wymienioną interpretację stwierdzając, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku złożonym w dniu 20 października 2008 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika, jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

Dnia 13 stycznia 2009 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając na podstawie § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) w imieniu Ministra Finansów, wydał interpretację indywidualną dotyczącą podatku dochodowego od osób fizycznych. Interpretacja wydana została na ww. wniosek złożony w dniu 20 października 2008 r., uzupełniony w dniu 15 grudnia 2008 r.

We wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Wnioskodawca jest jednostką naukowo-badawczą Polskiej Akademii Nauk. W ramach swojej działalności statutowej realizuje m.in. projekty badawcze i badawczo-rozwojowe finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach 6 i 7 programu ramowego (PR). Wśród nich realizowane są projekty, w których Wnioskodawca jest jednym z wykonawców i równocześnie Koordynatorem całego projektu wybranym przez pozostałych członków Konsorcjum utworzonego w celu realizacji pakietu zadań objętych danym projektem. Prace przewidziane do realizacji w ramach projektów 6 oraz 7 PR są podzielone na tzw. pakiety robocze. Jednym z pakietów roboczych jest praca koordynatorów administracyjno-finansowych, która opisana jest w aneksie technicznym do umowy w sprawie przyznania grantu. Prace tego pakietu analogicznie jak inne pakiety robocze oceniane są również podczas okresowych (z reguły roboczych) przeglądów dokonywanych przez Komisję Europejską.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00