Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.06.2013, sygn. DD3/033/55/OBQ/13/RD-22889/RD-57855/13, Minister Finansów, sygn. DD3/033/55/OBQ/13/RD-22889/RD-57855/13
obowiązki płatnika - art. 21 ust. 1 pkt 46 updof
ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ
Na podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) Minister Finansów, w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowości interpretacji indywidualnej z dnia 13 stycznia 2009 r. Nr ILPB1/415-853/08-5/AMN, wydanej w imieniu Ministra Finansów przez Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu, zmienia z urzędu wyżej wymienioną interpretację stwierdzając, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku złożonym w dniu 20 października 2008 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika, jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
Dnia 13 stycznia 2009 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając na podstawie § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) w imieniu Ministra Finansów, wydał interpretację indywidualną dotyczącą podatku dochodowego od osób fizycznych. Interpretacja wydana została na ww. wniosek złożony w dniu 20 października 2008 r., uzupełniony w dniu 15 grudnia 2008 r.
We wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.
Wnioskodawca jest jednostką naukowo-badawczą Polskiej Akademii Nauk. W ramach swojej działalności statutowej realizuje m.in. projekty badawcze i badawczo-rozwojowe finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach 6 i 7 programu ramowego (PR). Wśród nich realizowane są projekty, w których Wnioskodawca jest jednym z wykonawców i równocześnie Koordynatorem całego projektu wybranym przez pozostałych członków Konsorcjum utworzonego w celu realizacji pakietu zadań objętych danym projektem. Prace przewidziane do realizacji w ramach projektów 6 oraz 7 PR są podzielone na tzw. pakiety robocze. Jednym z pakietów roboczych jest praca koordynatorów administracyjno-finansowych, która opisana jest w aneksie technicznym do umowy w sprawie przyznania grantu. Prace tego pakietu analogicznie jak inne pakiety robocze oceniane są również podczas okresowych (z reguły roboczych) przeglądów dokonywanych przez Komisję Europejską.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right