Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2013, sygn. IPPP3/443-720/13-4/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-720/13-4/KC

w zakresie określenia miejsca opodatkowania świadczonych usług marketingowych, związanych ze sprzedażą Kuponów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 01.08.2013 r. (data wpływu 05.08.2013 r.) uzupełnionym w dniu 20.09.2013 r. (data wpływu 23.09.2013 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 11.09.2013 r. (skutecznie doręczone w dniu 16.09.2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca opodatkowania świadczonych usług marketingowych, związanych ze sprzedażą Kuponów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 05.08.2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca opodatkowania świadczonych usług marketingowych, związanych ze sprzedażą Kuponów. Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 19.09.2013 r., złożonym w dniu 20.09.2013 r. (data wpływu 23.09.2013 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 11.09.2013 r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca, tj. X Sp. z o. o. (dalej zwany również Spółką) prowadzi działalność gospodarczą, której jednym z przedmiotów jest emitowanie i wprowadzanie do obrotu różnego rodzaju znaków legitymacyjnych w postaci kuponów (zwanych dalej: Kuponami). Kupony posiadają określoną wartość nominalną (np. 20zł, 50 zł, czy 100 zł) i można nimi dokonywać płatności za nabywane towary lub usługi oferowane przez podmioty, które zawarły ze Spółką stosowne umowy i w ten sposób stały się akceptantami Kuponów (zwane dalej: Akceptantami). Spółka oferuje różnego rodzaju Kupony (np. Kupon Podarunkowy Pass, Kupon Kulturalno - Rekreacyjny Pass, Kupon Żywieniowy Pass, Kupon Restauracyjny Pass), przy czym różnice pomiędzy Kuponami sprowadzają się głównie do tego w jakich punktach sprzedaży lub świadczenia usług dany rodzaj Kuponu jest akceptowany w celu dokonania zapłaty za zakupione towarowy lub usługi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00