Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 10.07.2013, sygn. IPPB2/415-389/13-3/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-389/13-3/MK

Zakres obowiązków informacyjnych ciążących na Spółce związanych z uczestnictwem lekarzy w Wydarzeniach na podstawie zawieranej umowy sponsoringu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 24.05.2013 r. (data wpływu 27.05.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków informacyjnych ciążących na Spółce związanych z uczestnictwem lekarzy w Wydarzeniach na podstawie zawieranej umowy sponsoringu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27.05.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków informacyjnych ciążących na Spółce związanych z uczestnictwem lekarzy w Wydarzeniach na podstawie zawieranej umowy sponsoringu.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

F. Spółka z o.o. (F. lub Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego F. (Grupa), zajmującego się wytwarzaniem i obrotem specjalistycznymi produktami leczniczymi oferowanymi przez Grupę na terytorium Polski (Produkty F.). Na podstawie odpowiedniej umowy o świadczenie usług, zawartej z zagranicznym podmiotem wchodzącym w skład Grupy, Spółka odpowiedzialna jest m.in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym w odniesieniu do Produktów F.. Z tytułu świadczonych usług, F. otrzymuje wynagrodzenie ustalane według formuły koszt plus, tzn. obejmujące poniesione przez Spółkę koszty związane ze świadczeniem usług, przy czym koszty te - co do zasady - są powiększone o odpowiedni narzut.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00