Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2013, sygn. IPPP2/443-842/13-6/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-842/13-6/AO
Czy usługi użyczania głosu do reklam oraz autopromocji stacji telewizyjnych są objęte 8% stawką podatku od towarów i usług (dalej podatek VAT)?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 6 sierpnia 2013 r. (data wpływu 08.08.2013 r.) uzupełnionym pismem z 6 października 2013 r. (data wpływu 10.10.2013 r.) na wezwanie Organu z 26 września 2013 r. znak sprawy IPPP2/443-842/13-2/AO (skutecznie doręczone 30.09.2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla usługi użyczania głosu do reklam oraz autopromocji stacji telewizyjnych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 sierpnia 2013 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla usługi użyczania głosu do reklam oraz autopromocji stacji telewizyjnych. Przedmiotowy wniosek uzupełniony został pismem z 6 października 2013 r. (data wpływu 10.10.2013 r.) na wezwanie Organu z 26 września 2013 r. znak sprawy IPPP2/443-842/13-2/AO (data doręczenia 30.09.2013 r.).
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca świadczy następujące usługi:
Stan faktyczny 1.
Wnioskodawca użycza swojego głosu podczas sesji nagraniowej reklam filmowych i radiowych oraz autopromocji komercyjnych stacji telewizyjnych, prezentując tzw. ramówkę stacji lub wybrane pozycje programowe. Celem świadczonych usług, wymienionych w punktach 1 jest dokonanie artystycznej interpretacji prezentowanych tekstów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right