Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.07.2013, sygn. IPPP2/443-395/13-2/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-395/13-2/IZ
dotyczy opodatkowywania testów przekazywanych zleceniobiorcy w celu wykonania usługi oraz wystawienia korekty faktury wewnętrznej i momentu skorygowania podatku należnego
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 24.04 2013 r. (data wpływu 29.04.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowywania testów przekazywanych zleceniobiorcy w celu wykonania usługi oraz wystawienia korekty faktury wewnętrznej i momentu skorygowania podatku należnego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29.04 2013 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowywania testów przekazywanych zleceniobiorcy w celu wykonania usługi oraz wystawienia korekty faktury wewnętrznej i momentu skorygowania podatku należnego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca (Spółka) jest podmiotem z siedzibą w Polsce, zarejestrowanym jako podatnik VAT czynny. Zasadniczym przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest dystrybucja leków i innych preparatów wykorzystywanych w ochronie zdrowia.
W ramach prowadzonej działalności, Spółka zleca kontrahentom (dalej Zleceniobiorcy) przeprowadzenie badań w celu pozyskania danych dotyczących np. częstotliwości występowania określonej cechy w populacji chorych. Zebrane przez Zleceniobiorców dane o wynikach przeprowadzonych badań dostarczane są Spółce w formie raportów i wykorzystywane przez nią w szczególności do planowania strategii marketingowej dystrybuowanych leków.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right