Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.07.2013, sygn. IPPP2/443-367/13-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-367/13-2/MM
uznanie zaprezentowanej we wniosku usługi pozostawania w gotowości za świadczenie kompleksowe oraz zastosowania właściwej stawki dla zaprezentowanej usługi pozostawania w gotowości
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j.Dz. U. 2012r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w W. działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 kwietnia 2013r. (data wpływu 22 kwietnia 2013r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- uznania zaprezentowanej we wniosku usługi pozostawania w gotowości za świadczenie kompleksowe jest prawidłowe;
- zastosowania zwolnienia z VAT zaprezentowanej usługi pozostawania w gotowości jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 kwietnia 2013r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania zaprezentowanej we wniosku usługi pozostawania w gotowości za świadczenie kompleksowe oraz zastosowania właściwej stawki dla zaprezentowanej usługi pozostawania w gotowości.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
W ramach Spółka X.. (dalej: Spółka lub X.) do dnia 30 czerwca 2011r. działał Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej (dalej: NZOZ), na terenie Instytutu C. w W. (dalej: Instytut). W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011r., Nr 112, poz. 654, dalej Ustawa o działalności leczniczej) na mocy art. 205 NZOZ stał się ex lege przedsiębiorstwem podmiotu leczniczego. W skład tego przedsiębiorstwa wchodzą dwie komórki organizacyjne: medyczne laboratorium diagnostyczne i bank krwi pępowinowej (dalej: Bank).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right