Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.06.2013, sygn. IPPB1/415-397/13-2/EC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-397/13-2/EC
Zakres skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników w związku z planowanym stworzeniem systemu motywacyjnego opartego na upustach członkowskich oraz nagrodach w postaci rabatów na kolejne zakupy.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 29.03.2013r. (data wpływu 02.04.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników w związku z planowanym stworzeniem systemu motywacyjnego opartego na upustach członkowskich oraz nagrodach w postaci rabatów na kolejne zakupy jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 02.04.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników w związku z planowanym stworzeniem systemu motywacyjnego opartego na upustach członkowskich oraz nagrodach w postaci rabatów na kolejne zakupy.
W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące zdarzenia przyszłe.
Spółka planuje rozpoczęcie sprzedaży produktów spożywczych i akcesoriów kuchennych, w tym m.in. kawy, porcelany do kawy, kawiarek i kubków termicznych (dalej: Produkty). Spółka jest zarejestrowanym podatnikiem VAT, a sprzedaż Produktów podlega opodatkowaniu tym podatkiem.
Spółka nie planuje prowadzić sprzedaży w tradycyjnych punktach sprzedaży detalicznej, tj. w sklepach czy na targowiskach ani na aukcjach internetowych czy w sklepach internetowych, ale będzie dystrybuowała towary na zasadzie zamkniętego klubu konsumenckiego (dalej: Klub). Członkami Klubu mnogą być osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które będą nabywać Produkty od Spółki lub będą pośredniczyć w ich sprzedaży.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right