Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2013, sygn. IBPBII/1/415-815/13/MK,IBPBII/1/415-816/13/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-815/13/MK,IBPBII/1/415-816/13/MK
Jakie są skutki podatkowe wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 21 sierpnia 2013 r. (wpływ do tut. Biura 27 sierpnia 2013 r.), uzupełniony 7 października 2013 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 sierpnia 2013 r. wpłynął do tut. Biura ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Działalność Spółki koncentruje się na świadczeniu usług hotelowych. Spółka należy do grupy podmiotów działających pod marką D. I. E., będącą jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.
Spółka rozważa wdrożenie programu lojalnościowego (dalej: Program), który służyć będzie budowaniu lojalności klientów względem Spółki. Spółka będzie organizatorem Programu.
Program zostanie skierowany do klientów indywidualnych, będących osobami fizycznymi, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, dokonujących zakupów na cele nie związane z prowadzoną działalnością gospodarczą (dalej: Konsumenci).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right