Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.06.2013, sygn. IBPP1/443-295/13/ES, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-295/13/ES
zwolnienie od podatku realizowanych przez Wnioskodawcę zajęć dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21 marca 2013r. (data wpływu 27 marca 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku realizowanych przez Wnioskodawcę zajęć dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, przeprowadzanych w ramach projektu U jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 marca 2013r. do tut. organu wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku realizowanych przez Wnioskodawcę zajęć dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, przeprowadzanych w ramach projektu U.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca (Spółka) podpisał umowę na usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu U Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki" z Gminą.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right