Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.05.2013, sygn. IBPBI/1/415-220/13/ESZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/1/415-220/13/ESZ
Czy wydatki niepublicznego przedszkola pokryte z dwóch źródeł przychodów: dotacji otrzymanej z Urzędu Miasta oraz wpłat rodziców powinny być rozliczone w oparciu o zasadę proporcji wyrażoną w art. 22 ust. 3 i ust. 3a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112 poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni przedstawione we wniosku z dnia 18 lutego 2013 r. (data wpływu do tut. Biura 25 lutego 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie sposobu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej w formie przedszkola niepublicznego pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków pokrytych z dotacji otrzymanej z budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz wpłat rodziców - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 lutego 2013 r. wpłynął do tut. Biura wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie sposobu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej w formie przedszkola niepublicznego pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków pokrytych z dotacji otrzymanej z budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz wpłat rodziców.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right