Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.03.2013, sygn. IBPBII/1/415-1090/12/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-1090/12/MK

Jakie są skutki podatkowe wypłaty uczestnikom konkursu nagród w postaci doładowania kart premiowych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 07 grudnia 2012 r. (wpływ do tut. Biura 12 grudnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wypłaty uczestnikom konkursu nagród w postaci doładowania kart premiowych:

  • w części dotyczącej nagród premiowych, tj. za zajęcie miejsca od pierwszego do trzeciego jest prawidłowe,
  • w części dotyczącej nagród pocieszenia jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 grudnia 2012 r. wpłynął do tut. Biura ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wypłaty uczestnikom konkursu nagród w postaci doładowania kart premiowych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Celem promowania firmy oraz oferowanych do sprzedaży towarów, w tym w szczególności zwiększenia efektywności sprzedaży, pozyskania nowych rynków zbytu, poszerzenia dotychczasowej oferty oraz upowszechnienia w świadomości odbiorców nazwy firmy, Wnioskodawca Spółka z o.o. postanowiła ogłosić konkurs Zakupy z . Konkurs ten będzie organizowany na podstawie regulaminu konkursu w niezakreślonym horyzoncie czasowym (do odwołania). Zakłada się, że informacje o konkursie zostaną wyłożone do powszechnej wiadomości w siedzibie Spółki. Nie wyklucza się również indywidualnego informowania o nim osób, do których jest kierowany.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00