Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2013, sygn. ILPP1/443-857/13-2/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-857/13-2/AW

Stawka podatku VAT dla usług remontu nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 20 września 2013 r. (data wpływu 23 września 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług remontu nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 września 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług remontu nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej pod firmą: A z siedzibą we W. w dniu 13 września 2013 r. (dalej: Wnioskodawca) zawarta została umowa z Zakładem (), prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr () na wykonanie remontu nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych przylegających do Zakładu Opiekuńczego na terenie wewnętrznym posesji hospicjum dla osób starych i chorych, prowadzonym przez Zakon Sióstr Albertynek we Wrocławiu. Zakres prac zgodny z dokumentacją i kosztorysem ofertowym. Wszelkie prace na posesji odbywają się i są sklasyfikowane jako PKOB ex 1264. Zakończenie remontu planowane jest na dzień 31 października 2013 r., a fakturowanie nastąpi w miesiącu listopadzie 2013 r. po dokonaniu odbioru w cenie netto powiększonej o obowiązujący podatek VAT.

W związku z powyższym opisem zadano następujące pytanie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00