Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.06.2013, sygn. ILPB2/415-215/13-2/TR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/415-215/13-2/TR
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych udzielania rabatów pracownikom oraz członkom ich rodzin.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana, przedstawione we wniosku z dnia 1 marca 2013 r. (data wpływu: 4 marca 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych udzielania rabatów pracownikom oraz członkom ich rodzin jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 marca 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych udzielania rabatów pracownikom oraz członkom ich rodzin.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka (dalej jako Spółka, Wnioskodawca) prowadzi sieć sklepów detalicznych na terenie Polski zajmujących się sprzedażą m.in. odzieży oraz innych tekstyliów, biżuterii, artykułów dekoracyjnych. Spółka zamierza wprowadzić program lojalnościowy, w ramach którego chce udzielać swoim pracownikom oraz członkom ich rodzin rabatów na oferowane w prowadzonych sklepach towary. Pracownicy Spółki oraz członkowie ich rodzin, będą uprawnieni do otrzymywania rabatów w wysokości 15% od ceny sprzedaży towarów. Szczegółowy sposób udzielania rabatów będzie uregulowany w specjalnym regulaminie. Zgodnie z przyjętym założeniem warunki uczestnictwa w programie w przypadku pracowników będą takie same jak dla pozostałych beneficjentów, tj. członków rodzin pracowników. Celem wprowadzanego programu ma być stworzenie grupy zakupowej, złożonej z pracowników spółek grupy, do której należy Spółka oraz członków rodzin tych pracowników, która zwiększy sprzedaż towarów handlowych oferowanych przez Spółkę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right