Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 13.03.2013, sygn. ILPP2/443-1256/12-4/MR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1256/12-4/MR

1. Czy Spółka powinna wystawiać fakturę VAT za sprzedaż serwisu internetowego?
2. Jaka stawka podatku od towarów i usług obowiązuje w związku ze sprzedażą portalu internetowego?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z dnia 7 grudnia 2012 r. (data wpływu 13 grudnia 2012 r.) uzupełnionym pismem z dnia 20 lutego 2013 r. (data wpływu 26 lutego 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie udokumentowania i opodatkowania sprzedaży serwisu internetowego jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 grudnia 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie udokumentowania i opodatkowania sprzedaży serwisu internetowego. Wniosek uzupełniono w dniu 26 lutego 2013 r. o doprecyzowanie opisu zdarzenia przyszłego.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka prowadząca działalność gospodarczą w zakresie portali internetowych, będąca czynnym podatnikiem VAT planuje sprzedaż serwisu internetowego na rzecz innej spółki z o.o. prowadzącej działalność na terenie Polski. Wnioskodawca opracowywał kulinarny serwis internetowy w latach 2010-2012. Serwis został stworzony wyłącznie własną pracą. W listopadzie 2012 r. serwis zanotował prawie 285.000 odsłon oraz 102.991 unikalnych użytkowników.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00