Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.02.2013, sygn. ILPP5/443-50/12-2/PG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP5/443-50/12-2/PG
Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu samochodów przeznaczonych jako nagrody w konkursie.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z dnia 12 listopada 2012 r. (data wpływu 14 listopada 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie samochodów przeznaczonych na nagrody jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 listopada 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie samochodów przeznaczonych na nagrody.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca (dalej jako Spółka, A) jest agencją reklamową. Spółka realizuje na zlecenie klientów szereg kompleksowych usług marketingowych. W ramach tych usług m.in. przygotowuje koncepcję i strategię akcji, projektuje materiały graficzne i strony www., produkuje i dystrybuuje materiały promocyjne, obsługuje akcje promocyjne, zakupuje nagrody, wysyła nagrody do laureatów, rozlicza akcje promocyjne.
Jedną z przykładowych umów, na mocy której Zainteresowany świadczy usługi jest umowa zawarta z X (dalej jako Zleceniodawca), która określa zasady współpracy stron w zakresie kreacji, koncepcji, organizacji oraz przeprowadzenia przez A działań marketingowych w ramach programu wsparcia sprzedaży Target (zwanego dalej Programem).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right