Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.02.2013, sygn. ILPB2/415-1019/12-3/TR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/415-1019/12-3/TR

Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 31 października 2012 r. (data wpływu: 9 listopada 2012 r.), uzupełnionym pismem z dnia 7 lutego 2013 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika odnośnie zaistniałego stanu faktycznego jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 9 listopada 2012 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismem z dnia 7 lutego 2013 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika odnośnie zaistniałego stanu faktycznego oraz odnośnie przedstawionego zdarzenia przyszłego.

Tut. Organ informuje, iż przedmiotem niniejszego rozstrzygnięcia jest zagadnienie dotyczące zaistniałego stanu faktycznego, natomiast w przedmiocie zagadnienia dotyczącego przedstawionego zdarzenia przyszłego w dniu 8 lutego 2013 r. wydane zostało odrębne rozstrzygnięcie nr ILPB2/415-1019/12-4/TR.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółdzielnia Mieszkaniowa (Wnioskodawca) zorganizowała dla członków swojej Rady Nadzorczej szkolenie na temat uwarunkowań działalności Spółdzielni, najważniejszych aktów normatywnych dotyczących działalności spółdzielni oraz roli organów samorządowych, w tym Rady Nadzorczej. Poprzez szkolenie członkowie Rady zdobyli wiedzę niezbędną do wykonywania działań statutowych, polegających na sprawowaniu kontroli i nadzoru nad działalnością Spółdzielni. Ponadto, dzięki szkoleniu członkowie mieli okazję do bliższego wzajemnego poznania się, co z pewnością pozytywnie wpłynie na atmosferę i standard pracy podczas posiedzeń Rady. Oferta szkoleniowa była skierowana do wszystkich członków Rady Nadzorczej, jednakże kilka osób nie uczestniczyło w szkoleniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00