Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.12.2013, sygn. ITPB1/415-960/13/DP, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB1/415-960/13/DP
Czy Wnioskodawca będzie uprawniony do opodatkowania przychodów uzyskanych od Reklamodawcy z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej na swojej stronie internetowej ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych zgodnie z art. 2 ust. 1a ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?
Czy istnieje limit wysokości osiąganych przychodów, po przekroczeniu, którego Wnioskodawca utraci prawo do opodatkowania przychodów z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej według zasad określonych w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym?
Czy w przypadku udostępniania powierzchni reklamowej na więcej niż jednej stronie internetowej, działania Wnioskodawcy będą nosiły znamiona pozarolniczej działalności gospodarczej w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 12 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 5 września 2013 r. (data wpływu 12 września 2013 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych osiągania przychodów z działalności polegającej na udostępnianiu powierzchni reklamowej na własnych stronach internetowych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 września 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych osiągania przychodów z działalności polegającej na udostępnianiu powierzchni reklamowej na własnych stronach internetowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right