Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 19.06.2013, sygn. ITPP1/443-318/13/AJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-318/13/AJ

Zwolnienie od podatku czynności opartych na programach autorskich.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 2 kwietnia 2013 r. (data wpływu 4 kwietnia 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia, o którym mowa w art. 43 ust. 1 pkt 33 lit. b) ustawy o podatku od towarów i usług dla wykonywanych czynności jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 kwietnia 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług dla wykonywanych czynności.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

W roku 2012 wykonywała Pani prace artystyczne w zakresie twórczej pracy na obiektach dzieł sztuki, będących jednocześnie obiektami zabytkowymi. Wykonane zostały prace na dwóch ołtarzach istniejących, zmieniające ich stan artystyczny oraz na istniejącej kutej renesansowej kracie.

W S. wykonano projekt prac przy chrzcielnicy i realizację prac pozłotniczych na jej kielichu.

Ołtarzowi w R. nadano inną kolorystykę, przekształcono centralną rzeźbę, która stała się zupełnie inna, ubrana w strój z tkaniny wg własnej koncepcji.

Prace przy ołtarzu stanowiły drugi, końcowy etap artystycznej konserwacji w oparciu o wcześniejszy program zmieniający kolorystykę z zieleni na marmoryzację granatową, malowidła chmur. W obu ołtarzach wprowadzono wg własnej metody złocenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00