Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.04.2012, sygn. IPPB2/415-125/12-2/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-125/12-2/MG
W zakresie obowiązków płatnika związanych z poborem zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu przekształcenia spółki z o.o. w spółkę jawną
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 31.01.2012 r. (data wpływu 06.02.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązku poboru zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń wypłacanych z tytułu świadczenia usług doradczych, wykonywanych w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 06.02.2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązku poboru zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń wypłacanych z tytułu świadczenia usług doradczych, wykonywanych w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest spółką kapitałową (dalej: Wnioskodawca lub Spółka), specjalizującą się w publikacji książek dziecięcych i młodzieżowych, edukacyjnych, językowych, poradników oraz albumów, a także encyklopedii, książek historycznych i biografii, wydanych we współpracy z renomowanymi wydawnictwami zagranicznymi. Spółka planuje zawarcie umowy o świadczenie usług (dalej: Umowa o współpracy) z osobą fizyczną prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą (OF) w obszarze m.in. usług doradztwa w zakresie rynku wydawniczego, promocji i reklamy wydawnictw książkowych oraz wydawania książek.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right