Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.04.2012, sygn. IPPB2/415-54/12-2/MS1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-54/12-2/MS1
W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT8C.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 12.01.2012 r. (data wpływu 23.01.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23.01.2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca (dalej Bank) jest bankiem uniwersalnym, prowadzącym działalność bankową w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w ramach której oferuje dla szerokiego kręgu odbiorców różnego rodzaju usługi finansowe w tym różnego rodzaju produkty dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej takie jak rachunki rozliczeniowe, rachunki oszczędnościowe, kredyty, pożyczki, depozyty, lokaty itp. w ramach prowadzonej działalności zgodnie ze standardami obowiązującymi na rynku podmiotów świadczących usługi finansowe Bank podejmuje różnego rodzaju działania mające na celu uatrakcyjnienie sprzedaży swoich produktów w celu utrzymania dotychczasowych a także pozyskania nowych klientów w tym akcje promocyjne, działania marketingowe, sprzedaż premiową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right