Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.01.2012, sygn. IPPP2/443-1169/11-2/KG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1169/11-2/KG

w zakresie opodatkowania oraz sposobu dokumentowania otrzymanych premii pieniężnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 6 października 2011 r. (data wpływu 10 października 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania oraz sposobu dokumentowania otrzymanych premii pieniężnych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 października 2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania oraz sposobu dokumentowania otrzymanych premii pieniężnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca (dalej: Spółka) jest domem mediowym specjalizującym się planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych oraz zakupie usług medialnych (takich jak czas reklamowy w telewizjach, miejsce na reklamę w prasie, ekspozycja w internecie materiałów reklamowych, itp.) w oparciu o wnikliwe analizy rynku na rzecz swoich klientów (dalej: Klienci).

W związku z prowadzoną działalnością, Spółka ma zamiar podjąć współpracę z dostawcami mediów, głównie z telewizjami, stacjami radiowymi oraz wydawnictwami i właścicielami portali internetowych, jak również dostawcami reklamy zewnętrznej (dalej: Dostawcy), od których Spółka nabywać będzie czas antenowy lub miejsce w czasopismach (portalach internetowych) przeznaczone na umieszczenie reklam Klientów Spółki. Ze względu na skalę prowadzonej działalności Spółka jest w stanie negocjować bardzo korzystne warunki cenowe, a w konsekwencji otrzymywać rabaty, premie i upusty cenowe od tych podmiotów (Dostawców), mając tym samym możliwość oferowania korzystnych warunków wynagrodzenia za swoje usługi Klientom.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00