Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.12.2012, sygn. IBPBII/1/415-829/12/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-829/12/MK

Czy kwota rabatów udzielonych w ramach programu lojalnościowego pracownikom Spółki jak i innym osobom nie związanym ze Spółką żadnym stosunkiem cywilnoprawnym podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 10 września 2012 r. (data wpływu do tut. Biura 28 września 2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodu uzyskanego w ramach programu lojalnościowego skierowanego do szerokiego kręgu odbiorców jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 września 2012 r. wpłynął do tut. Biura ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodu uzyskanego w ramach programu lojalnościowego skierowanego do szerokiego kręgu odbiorców.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej towarów, poprzez sieć sklepów wielkopowierzchniowych pod nazwą X zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z prowadzoną działalnością handlową, w celu zachęcenia docelowej grupy klientów do dokonywania zakupów w sklepach X, Spółka uruchomiła nową formułę programu lojalnościowego (dalej: Program). Warunkiem przystąpienia do Programu jest jednoczesne uczestnictwo w głównym programie lojalnościowym Spółki funkcjonującym pod nazwą Y.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00