Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.03.2012, sygn. IBPP4/443-1849/11/JP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-1849/11/JP
prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z realizacją projektu polegającego na promocji terenów inwestycyjnych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 grudnia 2011r. (data wpływu 28 grudnia 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 24 lutego 2012r. (data wpływu 29 lutego 2012r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z realizacją projektu pn. jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 grudnia 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z realizacją projektu pn. . Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 24 lutego 2012r. (data wpływu 29 lutego 2012r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 16 lutego 2012r. nr IBPP4/443-1849/11/JP.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca będzie realizował projekt pn. .
Realizacja projektu będzie polegała na zorganizowaniu wizerunkowej kampanii promocyjnej o zasięgu krajowym i zagranicznym obejmującej zastosowanie różnorodnych środków promocji m.in. udział w międzynarodowych targach ofert inwestycyjnych, zorganizowanie forum dla inwestorów, reklamę w krajowych i zagranicznych mediach drukowanych i internetowych aktualizację i pozycjonowanie strony internetowej Miasta przeznaczonej dla inwestorów zewnętrznych, zakup systemu prezentacji wizualnej oferty inwestycyjnej miasta. Ponadto innowacyjnym elementem projektu z punktu widzenia promocji ofert inwestycyjnych jest wykorzystanie narzędzi public relations i publicity w postaci promocji przed- i pokonferencyjnej mających na celu budowanie trwałych relacji biznesowych z inwestorami.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right