Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.08.2012, sygn. IPTPP1/443-405/12-4/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-405/12-4/MG
Usługi szkoleniowe dla dzieci jako zajęcia pozalekcyjne rozwijające bądź wyrównujące poziom ich umiejętności w stosunku do innych uczniów świadczone przez Wnioskodawczynię jako podwykonawcę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT zgodnie z art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy, stawką VAT 23%
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni, przedstawione we wniosku z dnia 21 maja 2012 r. (data wpływu 23 maja 2012 r.) uzupełnionym pismem z dnia 13 sierpnia 2012 r. (data wpływu 14 sierpnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki dla usług szkoleniowych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 maja 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki dla usług szkoleniowych.
Pismem z dnia 13 maja 2012 r. (data wpływu 14 sierpnia 2012 r.) uzupełniono wniosek w zakresie doprecyzowania opisu stanu faktycznego oraz zakresu wniosku.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Od 2006 r. Wnioskodawczyni prowadzi działalność gospodarczą. Zakres usług jest szeroki. Jedną z usług świadczonych od samego początku prowadzenia firmy są usługi szkoleniowe. W latach 2006-2010 firma Wnioskodawczyni, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawiała za usługi szkoleniowe faktury ze stawką ZW (zwolnione).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right