Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.03.2012, sygn. IPTPP4/443-108/12-4/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP4/443-108/12-4/BM
Prawo do odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 6 lutego 2012 r. (data wpływu 10 lutego 2012 r.), uzupełnionym pismem z dnia 8 marca 2012 r. (data wpływu 13 marca 2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektu pn. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 lutego 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektu pn. .
Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 8 marca 2012 r. o doprecyzowanie stanu faktycznego, wyjaśnienie kwestii związanych z prawem do reprezentacji Wnioskodawcy oraz o opłatę.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w piśmie z dnia 8 marca 2012 r.).
PODMIOT WNIOSKU
Podmiotem wdrażającym jest Samorząd Województwa reprezentowany przez Urząd Marszałkowski w i, który jest jednostką budżetową.
PRZEDMIOT WNIOSKU
Wnioskodawca - Województwo złożyło wniosek o dofinansowanie projektu pt: w ramach .
Wniosek dotyczy organizacji cyklicznego wydarzenia w latach 2011, 2012, 2013 i 2014. Jednym z najbardziej efektywnych działań marketingowych i wizerunkowych stosowanych przez Wnioskodawcę, ukierunkowanym na proces budowania i promocji marki regionalnej, kreowania jej pozytywnego wizerunku wśród mieszkańców regionu, ale przede wszystkim przedsiębiorców i inwestorów, jest organizacja jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w regionie jakim jest impreza .. Głównym celem jest zdynamizowanie współpracy pomiędzy podmiotami życia gospodarczego, tak aby możliwie najlepiej wykorzystać potencjał i nadać impuls do rozwoju gospodarczego regionu . Zrealizowanie projektu przyczyni się do podniesienia innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw w regionie oraz pozwoli uświadomić polskim i zagranicznym inwestorom potencjał ekonomiczny i możliwości jakie oferuje region.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right