Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2012, sygn. IPTPP1/443-872/11-4/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-872/11-4/MS
Usługi świadczone przez Wnioskodawcę na rzecz innych podmiotów działających w ramach systemu oświaty, będą podlegały zwolnieniu na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy w zakresie: prowadzenia zajęć szkolnych stanowiących usługi kształcenia świadczone przez Wnioskodawcę jako jednostkę objętą systemem oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty, opracowywania materiałów dydaktycznych oraz prowadzenia właściwej dokumentacji przebiegu nauczania stanowiące usługi ściśle związane z usługami kształcenia świadczonymi przez Wnioskodawcę jako jednostkę objętą systemem oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 10 października 2011 r. (data wpływu 13 października 2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 9 stycznia 2012 r, (data wpływu 12 stycznia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia z podatku VAT świadczenia usługszkoleniowych na rzecz jednostek objętych systemem oświaty jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 października 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia z podatku VAT świadczenia usługszkoleniowych na rzecz jednostek objętych systemem oświaty.
Pismem z dnia 9 stycznia 2012 r. (data wpływu 12 stycznia 2012 r.) uzupełniono wniosek w zakresie przedstawienia własnego stanowiska w sprawie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right