Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.12.2012, sygn. ITPB3/423-564/12/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-564/12/DK

Opodatkowanie transakcji wniesienia aportem zorganizowanej masy majątkowej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia z dnia 17 września 2012 r. (data wpływu 20 września 2012 r.) dotyczącym udzielenia pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego w zakresie opodatkowania transakcji wniesienia aportem zorganizowanej masy majątkowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 września 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie opodatkowania transakcji wniesienia aportem zorganizowanej masy majątkowej.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest jednostką dominującą w ramach grupy i prowadzi działalność w zakresie projektowania, zakupu, dystrybucji i sprzedaży detalicznej. W ramach struktury przedsiębiorstwa posiada wyodrębniony Dział Projektowania Produktów i Przygotowania Produkcji (Dział PP), który realizuje w szczególności następujące działania/formy aktywności (określane dalej jako: działalność w zakresie projektowania i przygotowania produkcji):

  • analizę bieżących i przewidywanych trendów mody na rynku polskim i na rynkach zagranicznych,
  • przegląd kolekcji odzieży i trendbooków na rynkach zagranicznych,
  • określanie kształtu kolekcji, w tym linii asortymentowych oraz ilości różnych wzorów oraz podejmowanie decyzji co do wprowadzanych na rynek produktów,
  • projektowanie odzieży we własnym zakresie, współpracę z biurami projektowymi i zakupy projektów,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00