Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.10.2011, sygn. IPPP1-443-1157/11-2/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1157/11-2/MP
Aport Biura Marketingu i Rozwoju Produktów będzie stanowił aport zorganizowanej części przedsiębiorstwa, dlatego też transakcja ta będzie neutralna na gruncie ustawy VAT.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 26.07.2011 r. (data wpływu 27.07.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych związanych z wniesieniem Biura Marketingu Rozwoju Produktów aportem do Spółki Celowej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27.07.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych związanych z wniesieniem Biura Marketingu Rozwoju Produktów aportem do Spółki Celowej.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe :
A. S.A. (dalej także: Spółka albo A.) jest dostawcą zintegrowanych systemów telematycznych specjalizującym się w produkcji nowoczesnych urządzeń i aplikacji wspierających zarządzanie flotą poprzez całodobowe monitorowanie pojazdów. W związku z prowadzoną działalnością Spółka uzyskała prawo ochronne (o których mowa w art. 121 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej, Dz. U z 2003 r. Nr 119, poz. 1117 ze zm., dalej: Ustawa PWP) do słowno-graficznego znaku towarowego (dalej także: Znak Towarowy).
Spółka ponosi znaczne koszty oraz podejmuje działania marketingowe oraz reklamowe w celu promocji świadczonych przez nią usług.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right