Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.07.2011, sygn. IPPP2-443-478/11-4/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2-443-478/11-4/IZ
Wystawienie przez Wnioskodawcę faktury wewnętrznej, dokumentującej nieodpłatne wydanie towarów, spowodowałoby dwukrotne opodatkowanie tego samego towaru. Raz w fakturze wystawionej przez Agencję Reklamową na rzecz Wnioskodawcy, a drugi raz przez samego Wnioskodawcę.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 12.04.2011 r. (data wpływu 15.04.2011 r.), uzupełnionym na wezwanie tut. Organu pismem z dnia 28.06.2011 r. (data wpływu 30.06.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie naliczenia podatku należnego od przekazywanych klientom nagród w ramach programu lojalnościowego - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15.04.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie naliczenia podatku należnego od przekazywanych klientom nagród w ramach programu lojalnościowego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka zajmuje się sprzedażą hurtową środków ochrony roślin. W związku ze wsparciem sprzedaży działają w Spółce dwa programy lojalnościowe. Jeden z nich pod nazwą A. jest skierowany do Gospodarstw rolnych, czyli do ostatecznego klienta, drugi program lojalnościowy skierowany jest do sklepów nabywających towary Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right