Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.08.2011, sygn. IPPP1-443-798/11-2/BS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-798/11-2/BS
Opodatkowanie wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia, których koszt wliczony jest do podstawy opodatkowania kompleksowej usługi marketingowej świadczonej na rzecz kontrahentów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 16.05.2011 r. (data wpływu 19.05.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia, których koszt wliczony jest do podstawy opodatkowania kompleksowej usługi marketingowej świadczonej na rzecz kontrahentów - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19.05.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia, których koszt wliczony jest do podstawy opodatkowania kompleksowej usługi marketingowej świadczonej na rzecz kontrahentów.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Sp. z o.o. (zwana dalej: Spółką lub Wnioskodawcą) jest częścią, międzynarodowego koncernu farmaceutycznego produkującego i sprzedającego produkty lecznicze na całym świecie (dalej: Grupa). W ramach Grupy, Wnioskodawca odpowiedzialny jest m.in. za marketing i promocję w Polsce produktów leczniczych oferowanych przez inne spółki z Grupy.
Na podstawie zawartych umów, Spółka świadczy na rzecz spółek z Grupy z Belgii, Szwajcarii i Irlandii (dalej: Kontrahenci) kompleksowe usługi marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży produktów leczniczych oferowanych przez Kontrahentów na polskim rynku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right