Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.08.2011, sygn. IPPP1/443-903/11-4/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-903/11-4/AW
opodatkowanie nieodpłatnych wydań towarów oraz nieodpłatnego świadczenia usług w ramach kompleksowej usługi marketingowej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 31.05.2011 r. (data wpływu 07.06.2011 r.), uzupełnione pismem z dnia 11.07.2011r. (data wpływu 12.07.2011r.) nadesłanym w odpowiedzi na wezwanie z dnia 30.06.2011r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania oraz nieodpłatnego świadczenia usług - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 07.06.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów oraz nieodpłatnego świadczenia usług.
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 11.07.2011r. (data wpływu 12.07.2011r.) nadesłanym w odpowiedzi na wezwanie z dnia 30.06.2011r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Sp. z o.o. (zwana dalej: Spółką lub Wnioskodawcą) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego produkującego i sprzedającego produkty lecznicze na całym świecie (dalej: Grupa). W ramach Grupy, na podstawie zawartej umowy, Wnioskodawca odpowiedzialny jest m.in. za zapewnienie wysokiej rozpoznawalności na terytorium Polski produktów innej spółki z Grupy (dalej: Kontrahent lub Zleceniodawca).
W ramach zawartej umowy, Wnioskodawca świadczy, m.in. usługi o charakterze marketingowym / promocyjnym (dalej jako: usługi marketingowe lub działania marketingowe), mające na celu zwiększenie sprzedaży produktów leczniczych oferowanych przez Kontrahenta na polskim rynku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right