Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 07.07.2011, sygn. IPPP1-443-723/11-2/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-723/11-2/EK

opodatkowania nieodpłatnego udostępniania Materiałów kontrahentom w celu zwiększenia sprzedaży produktów Spółki.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 27 kwietnia 2011 r. (data wpływu 02 maja 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego udostępniania Materiałów kontrahentom w celu zwiększenia sprzedaży produktów Spółki- jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 02 maja 2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego udostępniania Materiałów kontrahentom w celu zwiększenia sprzedaży produktów Spółki.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (zwany dalej: Spółką lub Wnioskodawcą) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów spożywczych. W celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów Spółka podejmuje działania promujące swoje towary - m.in. nieodpłatnie udostępnia swoim kontrahentom (sprzedającym produkty Spółki) materiały reklamowe (dalej: Materiały) (np. stojaki). W tym zakresie Spółka zawiera odpowiednie porozumienie z kontrahentami na udostępnienie Materiałów (dalej: Porozumienie).

Materiały wykorzystywane są w placówkach handlowych kontrahentów. Pozwalają one na zapewnienie należytej prezentacji (ekspozycji) towarów Spółki oraz odpowiednie przechowywanie produktów Spółki, którymi handluje kontrahent. Kontrahenci nie mogą wykorzystywać udostępnionych im Materiałów w innych celach, w szczególności nie mogą ich wykorzystywać do prezentacji i przechowywania produktów pochodzących od innych dostawców.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00